5

重新开机

今天的它,是披着巨蟹座外套的双子座。
因为一个blog, 我想尝试拾起那曾经的文字。
希望它会超越三分钟。

5 comments:

Diana said...

I m sure u will hold this more than 3 mins...

Support u AH DAI!

Looking forward to a more cheerful and colorful world here...

阿呆 said...

haha! thanks dear...i promise that i'll try my biggest effort to hold...to hold...until....until....4 minutes!!!

Wings in the Sky~* said...

Fren, i m your fans now 2:P
so pls make sure it last more than 3 mins...
MAny many more mins to go,ok:P

是我 said...

很希望在這裡可以看見沒帶上面具的你
我答應你﹐我會把我的角色扮演的更好

無論發生什麼事都好
我都會支持你到底

阿呆 said...

Fren, I'll. =) You are more friendly than your another ugly "short" hand.

小朋友,谢谢妳来到这个马桶。
没有带上面具的我,很美,怕你顶不顺。
我知道妳很努力,一直都是。
我也会加油。不让妳担心。